Om klubben

Edsvära/Norra Vånga FF bildades år 2000 genom att dom två antagonisterna Edsvära IK och Norra Vånga BK tog beslutet att gå samman.

Tack vare denna sammanslagning kan föreningen stoltsera med två mycket fina och natursköna anläggningar i Edsvära (Edsvallen) och Norra Vånga (Holmavallen).

Under merparten utav föreningens verksamhet har ENV FF hållit till i Division 4, men efter ett mycket tungt 2023 är man nu nere i Division 6, där man får ta nya tag. Damverksamheten i ENV FF är sedan år 2015 vilande.

På herrsidan har man också ett B-lag i spel.

Vad gäller ungdomsverksamheten har föreningen där ett samarbete med grannklubben JK10IF.

Vi har samlat lite nostalgiska filer man kan hitta här

Väl mött framöver!

Våra anläggningar

Edsvära/Norra Vånga FF har genom sin sammanslagning äran att stoltsera med två mycket fina och natursköna anläggningar, och dessa är Edsvallen (Edsvära) och Holmavallen (Norra Vånga).

Vi är mycket glada över detta och föreningen vill rikta ett STORT TACK till alla Er som gör det möjligt för oss att hålla igång båda anläggningarna.

Holmavallen

Norra Vånga